Kasy samoobsługowe
Przedstawiamy nowatorskie rozwiązanie firmy METRA, które umożliwia przeprowadzenie pełnego procesu sprzedaży usługi, wejścia klienta na obiekt i jego rozliczenia przy wyjściu bez konieczności udziału obsługi obiektu.
System znajduje coraz szersze zastosowanie w różnej wielkości obiektach, umożliwiając zwiększenie szybkości
obsługi klienta, obniżenie kosztów osobowych oraz zwiększenie konkurencyjności obiektu dzięki inwestycjom
w innowacje.
Kompletny system składa się z następujących elementów:
- terminala rozliczeniowego na wejściu,
- urządzenia wydającego opaski transponderowe,
- terminala rozliczeniowego na wyjściu,
- stacji odbiorczej transponderów
- bramek obrotowych (tripodów)
Możliwe jest dostosowanie systemu do potrzeb konkretnego obiektu i wykorzystanie tylko niektórych komponentów, przy czym już samo zastosowanie
stacji odbiorczej transponderów na wyjściu znacznie odciąży obsługę recepcji i skróci czas obsługi klienta.
System można łatwo integrować z istniejącymi komponentami - jak na przykład bramki obrotowe lub stanowiska POS. Z kolei terminale rozliczeniowe
mogą być wyposażone w komponenty obsługujące płatność w zależności od życzeń klienta (w tym np. akceptory monet i banknotów, terminale kart płatniczych stykowych i zbliżeniowych, czytniki kodów paskowych).
Nasz dział IT oferuje Państwu pomoc w integracji systemu z używanym przez Państwa oprogramowaniem systemu obsługi klienta.
System znajduje coraz szersze zastosowanie w różnej wielkości obiektach, umożliwiając zwiększenie szybkości
obsługi klienta, obniżenie kosztów osobowych oraz zwiększenie konkurencyjności obiektu dzięki inwestycjom
w innowacje.
Kompletny system składa się z następujących elementów:
- terminala rozliczeniowego na wejściu,
- urządzenia wydającego opaski transponderowe,
- terminala rozliczeniowego na wyjściu,
- stacji odbiorczej transponderów
- bramek obrotowych (tripodów)
Możliwe jest dostosowanie systemu do potrzeb konkretnego obiektu i wykorzystanie tylko niektórych komponentów, przy czym już samo zastosowanie
stacji odbiorczej transponderów na wyjściu znacznie odciąży obsługę recepcji i skróci czas obsługi klienta.
System można łatwo integrować z istniejącymi komponentami - jak na przykład bramki obrotowe lub stanowiska POS. Z kolei terminale rozliczeniowe
mogą być wyposażone w komponenty obsługujące płatność w zależności od życzeń klienta (w tym np. akceptory monet i banknotów, terminale kart płatniczych stykowych i zbliżeniowych, czytniki kodów paskowych).
Nasz dział IT oferuje Państwu pomoc w integracji systemu z używanym przez Państwa oprogramowaniem systemu obsługi klienta.
Pliki do pobrania
-
Kiosk samoobsługowy Palatyn Stratosferuspobierz pdf
-
Kiosk samoobsługowy Palatyn Cursorpobierz pdf
-
Kiosk samoobsługowy Palatyn Advancerpobierz pdf